سوالات متداول شایع درباره دیزاین گوشه و کنار منزل
نوشته شده توسط : ali

چگونه یک گوشه تاریک را روشن تر کنیم؟

گوشه های منزل می توانند به فضایی تاریک تبدیل شوند ، به ویژه وقتی پنجره ای در اطراف آن وجود ندارد. و در اینجا چند ترفند وجود دارد که می توانید آن گوشه تاریک را بسیار روشن تر از قبل کنید:

  • آینه اضافه کنید

یکی از روشهای مورد علاقه ما برای روشن کردن گوشه تاریک است. با استفاده از آینه ، می توانید هر منبع نوری (پنجره یا لامپ) را به گوشه ها هدایت کنید. برای اطمینان از بهترین نتیجه ، آینه را در نزدیکی منبع نور اصلی داخل اتاق ، مانند بزرگترین پنجره ها قرار دهید. موارد مهم دیگر استفاده از آینه بزرگ به جای آینه کوچک است ، زیرا جلوه های قابل توجه تری را به ارمغان می آورد.

  • لامپ های بیشتری اضافه کنید

راه دیگری که می توانید برای بهبود وضعیت گوشه های تاریک منزل خود استفاده کنید ، قرار دادن منبع نور اضافی در آنجا است. هر نوع نورپردازی می تواند خوب کار کند ، حتی فقط یک گروه از چراغ های رشته ای.

  • از آیتم هایی با بازتاب نور بالا استفاده کنید

اشیاء براق و دارای انعکاس بالا یا وسایل تزئینی مانند گلدان های مرمرین می توانند به بازتاب و پخش نور کمک کنند ، بنابراین باعث روشن تر شدن منطقه می شوند.

  • از فرش های روشن استفاده کنید

این ترفندها می تواند واقعاً مفید باشد مخصوصاً برای اتاقی با کفپوش تیره. با استفاده از یک فرش رنگ روشن در گوشه پذیرایی ، نه تنها می توانید کل منطقه مورد نظر را پر جنب و جوش تر و روشن تر نشان دهید ، بلکه می توانید آن فضا را جذاب تر و شیک تر کنید.

  • دیوارهای خود را دوباره رنگ کنید

با رنگ آمیزی مجدد دیوارهای خود با استفاده از رنگهای روشن ، می توانید کل فضا را روشن تر کنید ، بنابراین می توانید به بهبود وضعیت گوشه های تاریک کمک کنید.

چگونه می توان گوشه ای بزرگ از یک اتاق نشیمن را دیزاین کرد؟

بیشتر اوقات تزئین گوشه های کوچک بسیار راحت تر از گوشه های بزرگ تر است. در یک گوشه کوچک ، تنها با قرار دادن یک یا دو وسیله تزئینی می توان فوراً ظاهر آن را بهبود بخشید. اما وقتی صحبت از یک گوشه بزرگ می شود ، همه چیز می تواند پیچیده تر باشد.

اگر بخش بزرگی در اتاق نشیمن تان خالی مانده است ، در اینجا برخی از پیشنهادات ما برای کمک به بهتر جلوه دادن آن آمده است:

آن را کاربردی کنید

تزئین یک فضای بزرگ بدون هدف مشخص ، کار را پیچیده تر می کند. بنابراین ، قبل از شروع به تزئین گوشه و کنار پذیرایی ، بهتر است اهداف و مقاصد مشخصی داشته باشید که می خواهید گوشه شما چگونه باشد. و یکی از بهترین انتخاب ها این است که عملکرد بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال ، می توانید از گوشه خود به عنوان دفتر کار ،مکانی برای میان وعده یا کافه بار یا فضاهای مطالعه استفاده کنید.

تصمیم گیری برای تبدیل گوشه بلااستفاده به فضاهای کاربردی تر نه تنها به شما کمک می کند تا دید واضحی در مورد اینکه چگونه می خواهید گوشه خود را داشته باشید ، حتی می تواند برای شما بسیار مفید باشد که فضای بیشتری برای انجام کارهایی که دوست دارید داشته باشید.

از فرش استفاده کنید

استفاده از فرش یک راه آسان و ساده است تا گوشه و کنار پذیرایی تان دیگر خالی به نظر نرسد. همچنین می تواند گوشه شما را به عنوان فضایی جداگانه کند و می تواند برای یک اتاق نشیمن بزرگ بسیار مفید باشد.

وسایل تزئینی بزرگ قرار دهید

برای گوشه کوچک، به راحتی می توانید یک یا دو گلدان بگذارید تا کل گوشه بسیار بهتر به نظر برسد. اما این روش برای یک گوشه بزرگ کاریی نخواهد داشت. با این حال ، می توانید مشابه این روش را به کار بگیرید ، اما این بار از وسایل دکوری منزل بسیار بزرگتر استفاده کنید. به عنوان مثال ، به جای استفاده از گلدان کوچک ، می توانید یک درخت مصنوعی بزرگ در گوشه اتاق نشیمن خود قرار دهید.

مطالب جالب و خواندنی بیشتر: 

خرید میز جلو مبلی استیل

شلف دیواری

میز تلویزیون جدید

مبل راحتی

جدید ترین میز تلویزیون های مدرن و استیل

سرویس خواب کودک جدید، ترکیب آرامش و زیبایی در اتاق کودک

18 راه پله مدرن که شما را حیرت زده می کند!

ویژگی های مناسب برای مبلمان اتاق نشیمن

 

تاریخچه مبلمان از دیرینه سنگی تا امروز

 





:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون داخلی , دکوراسیون پذیرایی , دیزاین کنج ها , نورپردازی منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: